esmaspäev, 3. oktoober 2011

Karepa rogain

Laupäeval, 1. oktoobril toimus kauaoodatud rogain. Lühidalt öeldes on rogaini eesmärk 8 tunni sees läbida võimalikult palju maastikule paigutatud punkte. Pidime juba hommikul enne seitset sõitma hakkama, et jõuda starti 9:30-ks. Võistkondi oli osalemas 355, kokku võistlejaid 896. Meie võistkonnas olin mina, mu ema ja mitteametlikult ka Lore. Lore oli terve aja traksidega minu küljes veorihmaga kinni, et mul käed vabad oleksid.

Kokku olime metsas 7,5 tundi. Metsas me põhiliselt kõndisime aga sekka ka veidi jooksime. Tervet rajakirjeldus ma eraldi välja tooma ei hakka, aga paar seika, mis meelde jäid on:

* Raja keskel üle raiesmiku minnes sattusime Lorega herilasepessa. Järsku märkasin maas kärgi ja järgmisel hetkel olid kõik herilased juba meie ümber. Nõelata saime mõlemad Lorega. Lore sai sutsaka selja peale, mistõttu oli meie edasine liikumine mõneks ajaks keerulisem ja mina sain nõelata kõri peale.
* Pidime ületama kobraste poolt üle ujutatud jõge/oja ca 10-15 meetrit. Koht ise oli pilliroogi täis ja vee põhja ei näinud. Kuna Lore keeldub üle kõhu mineva vette minemast, tundus see raske, sest vesi oli seal enamasti üle põlve ja vööni. Mõndades kohtades Lore ka ujus, sest vee sügavus kõikus tugevalt.




Kommentaare ei ole: