teisipäev, 21. september 2010

Septembri lõpp

Pole ammu midagi kribanud, aega jääb vahest päris väheks. Nagu ka enamus inimesi, pidin ka mina haigeks jääma.

Laupäeval tuli mulle külla klassiõde Liisa. Käisime metsas, katlavaani ääres Lorega. Õnneks Lore vett ei karda, aga sügavale ka ei julge minna. Hetkel ta umbes rinnuni vees mängib, kaevab ja jookseb. Kodus kausis hakkab ta samamoodi vett hästi kiiresti kaevama. Sügavale vette ma teda loomulikult see aasta ei lase. Nii et ma loodan, et ta järgmine aasta juba läheb sügavale ja ujub. Aga see selleks. Metsas nägime ka Rickyt, kellega Lore usinasti kiireid jooksuringe tegi. Veel käisime me suure põllu peal, kõrgete heinapallide juures. Neid oli seal kuskil 20 ringis. Lore käis ka kõrgustes ja pallide vahel käikudes.

Eilsel õhtul käisime aga kodu kõrval metsas seeni otsimas ja kohtasime jälle Rickyt. Koerad mängisid seekord nii, et Ricky hakkas paari põõsa ümber ringe tegema, ja Lore üldse ei jõudnud talle järele. Lore aga hakkas niutsuma ja taipas, et lõigates jõuab järele. Hiljem nägime metsas veel ühte koera, kes seal samas metsas elab. Kuigi ta juba kaugelt sõbralikult haukus, siis Lore nuusutas ta ära ja ei kartnud.

Räägin ka sellest, mida Lore juba teha oskab. Kõigepealt õpetasin talle seismist. Seismine tuleb tal päris hästi välja, kuskil max. kümme sekundit olen järjest lasknud seista.
Veel oskab istuda. Sellega alustasin eelmine nädal, kui tal juba seismine selge oli.
Saab väga hästi aru ka fu tähendusest ja oskab ka maiuse/mänguasja küsimiseks silma vaadata.
Edasi hakkame õppima lamamist ja harjutame pikemalt koha peal olemist.

Kommentaare ei ole: